2009/03/24

Šiandien apie maistą



Šiandien kepiau... Vadinasi - rageliai su sūriu ir kumpiu. Tik man jie išėjo ne visai tokie kaip knygoje... Pirmiausia nemoku padaryti tų "ragelių", nors viską dariau, kaip parašyta. Bet skonis nuo to nenukentėjo. Svarbiausia, kad galima įvynioti ne tik kumpio su sūriu, bet pavyzdžiui ir paprikos, saliero gabalėlį, krapų ar svogūnų laiškų ir pan.


Viskas paprasta iki vyniojimo (čia man). Reikia:
125 g varškės
4 šaukštai pieno
1 kiaušinis
4 šaukštai aliejaus
1 šaukštelis druskos
300 g miltų
1 pakelis kepimo miltelių
virto kumpio
sūrio
1 šaukštas kondensuoto pieno


Gaminame: Sumaišome varškę, pieną, kiaušinį, aliejų ir druską. Palaipsniui įmaišome miltus, sumaišytus su kepimo milteliais. Tešlą iškočioti ir išpjauti 5 kvadratus 12x12 cm; perpjaukite juos skersai. Man išėjo daugiau, matyt dėl to, kad per plonai iškočiojau tešlą. Todėl geriau iš karto visą tešlą pasidalinti į 5 dalis ir kočioti tuos kvadratėlius.


Dedame po kumpio ir sūrio riekelę ant kiekvieno trikampio. Trikampius suvykiojame į ragelius, sudedame ant sviestu pateptos skardos (aš dėjau ant kepimo popieriaus), aptepame kondensuotu pienu ir kepame 20 min. orkaitėje, įkaitintoje iki 170 - 200 laipsnių (aš kepiau 185 ir mano orkaitėje jie per daug išsausėjo, todėl kepčiau 175 -180).


Skanaus!

Beje, būsiu dėkinga, jei papasakosite, kaip Jums pavyko su tais "rageliais".


Ir dar noriu pasidalinti atrastu vynu. Negaliu gyventi be raudono vyno. Kaip gerai, kad netoli namų atsidarė vyno krautuvėlė. Rekomenduoju gėlėm kvepentį, švelnų ir nebrangų (vos 21 lt) argentinietišką malbec'ą





Dar siūlau paragauti elegantiško Tempranillo vynuogių vyno iš Ispanijos.




Parašykit ar patiko :)

No comments: